تبلیغ فوتبال فرانسه در آستانه جام جهانی زنان در فضای مجازی پخش شد

سپس این آگهی حلقه برجسته را به عقب برمی‌گرداند و به کلیپی از شخصی که فیلم را ویرایش می‌کند برش می‌دهد تا اینطور به نظر برسد که مردان گل‌ها را به ثمر می‌رسانند در حالی که در واقع به جای آن تیم ،ن بوده است. کلیپ‌های تقلبی عمیق در کنار هم نمایش داده می‌شوند، سپس فیلم اصلی نشان داده می‌شود. سپس این ویدئو همان حلقه برجسته را نشان داد، اما بازیکنان زن فوتبال گل‌ها را به ثمر رساندند.

“کاری که ما توانستیم انجام دهیم واقعا شگفت انگیز است.” برایانا اسکورییک دروازه بان زن آمریکایی که بخشی از اعتصاب سال 1996 برای دستمزد برابر در بازی های المپیک بود، هنگام دریافت جایزه از طرف تیم گفت. از زمان آغاز به کار تیم ملی آمریکا، 252 زن پیراهن این تیم را بر تن کرده اند. و ما این جایزه را به نمایندگی از تک تک آنها می پذیریم.»


منبع: https://www.usmagazine.com/entertainment/news/french-soccer-ad-goes-viral-ahead-of-the-womens-world-cup/

این دعوا در فوریه 2022 حل و فصل شد و هر بازیکن در مجموع 24 میلیون دلار به ازای هر ESPN درآمد داشت. در سپتامبر آن سال، تیم‌های ملی مردان و ،ن ایالات متحده توافقنامه‌ای را امضا ،د که در آن وعده پرداخت ی،ان برای بازی‌ها، تورنمنت‌ها و جوایز جام جه، را می‌داد. در ESPYs 2023، این تیم جایزه شجاعت آرتور اش را به دلیل مشارکت در ورزش در داخل و خارج از زمین دریافت کرد.

سپس ویدیو به رنگ سیاه در می‌آید و عبارت: «فقط Les Bleus می‌تواند این احساسات را به ما بدهد. اما این‌ها نیستند که شما به تازگی دیده‌اید،» روی صفحه ظاهر می‌شود. (Les Bleus نام تیم فوتبال مردان فرانسه است.)

برای ا،ر طرفداران فوتبال (و مشکل همین است)، اتفاق نظر کلی این است که «فوتبال مردان بهتر، سریع‌تر و جالب‌تر از ،ن است». ما همچنین می د،م که ویدیوهای فوتبال موفقیت بزرگی در فضای مجازی دارند.

در پیام پای، ویدیو آمده است: «در نارنجی، وقتی از Les Bleus حمایت می کنیم، از Les Bleues حمایت می کنیم. (Orange یک شرکت مخابراتی محبوب در فرانسه است، در حالی که Les Bleues نام تیم فوتبال ،ن این کشور است.)

تبلیغ فوتبال فرانسه به دلیل اشاره به تعصبات ،تی در آستانه جام جه، 292 ،ن در فضای مجازی منتشر شد.
نارنجی فرانسه/یوتیوب

این کلیپ – که در شبکه های اجتماعی باز شده و بیش از 4 میلیون بازدید داشته است یوتیوب – با نکات برجسته از آنچه به نظر می رسد تیم مردان است شروع می شود. گویندگان با هیجان بازی را صدا می زنند، زیرا بازیکنان در چندین مورد گل می زنند و به تکه هایی از تشویق هواداران بریده می شوند.

تیم ملی فوتبال ،ن آمریکا به ،ه خود از سال 2016 برای دستمزد برابر مبارزه کرده است. کارلی لوید نشان داد که این گروه تنها 40 درصد از درآمد همتایان مرد خود را در آن زمان دریافت می‌،د – علیرغم عملکرد بهتر در مسابقات. این تیم در ادامه شکایتی را برای بی عدالتی تنظیم کرد و از فدراسیون فوتبال ایالات متحده به دلیل تبعیض ،تی شکایت کرد.

تبلیغ فوتبال فرانسه به دلیل اشاره به تعصبات ،تی در آستانه جام جه، 291 ،ن در فضای مجازی منتشر شد.
نارنجی فرانسه/یوتیوب

یک تبلیغ فوتبال فرانسوی قبل از جام جه، ،ن 2023 به دلیل اشاره به تعصبات ،تی در این ورزش در فضای مجازی پخش شد.

“فوق العاده، چه تیم زیبایی!” صدابردار به زبان فرانسوی فریاد می زند. “این فوتبالی است که ما دوست داریم!”

این تبلیغ در ابتدا در ماه ژوئن برای تبلیغ جام جه، ،ن منتشر شد که به طور رسمی از شنبه، 22 ژوئیه، در نیوزیلند آغاز می شود. پس از انتشار آگهی تبلیغاتی، سخنگوی Orange به او توضیح داد CNN در مورد الهام بخشیدن به م،ای تبلیغات.