گوگل ادز را سرچ کرده و وارد سایت گوگل ادز شوید و سپس sing in یا ثبت نام را کلیک کیند و سپس روی گزینه (NEW GOOGLE ADS ACCOUNT) کلید کنید. نوع کمپین خود را انتخاب کنید ، اطلاعات خاصی را که Google برای آن نوع درخواست می کند وارد کنید ، سپس روی ادامه کلیک کنید. مانند تبلیغات ویدیویی ، تبلیغات برنامه نیز در شبکه نمایش گنجانده شده است اما می تواند برای کمپین های هدفمند استفاده شود. آگهی های ویدئویی قابل رد شدن مانند تبلیغ پایین وجود دارد. خود تبلیغات نیز از نظر سبک قابل انعطاف هستند. هنگامی که کلمات کلیدی مورد نظر خود را برای این گروه تبلیغاتی اضافه کردید ، روی ذخیره و ادامه در پایین کلیک کنید. برای این کار ، شما برای هر تبلیغ برنامه ای را طراحی نمی کنید. سپس با بررسی نتایج عملکرد آنها هر کدام را که بیشترین درآمد را برای شما دارند، انتخاب نمایید. بهتر است هزینه تبلیغات گوگل ادز را برای هر کلیک مشخص کنید تا سرمایه گذاری شما هدر نرود.
متوسط هزینه هر کلیک در ایالات متحده معمولاً بین 1 تا 2 دلار است. CPI (cost per impression) هزینه به ازای نمایش، معیاری است که در تبلیغات آنلاین استفاده میشود، که به مقدار پولی اشاره دارد که یک تبلیغکننده خاص به ازای هر بار نمایش تبلیغش در پلتفرم ناشر به ناشر آنلاین، پرداخت میکند. به عنوان مثال ، اگر حداکثر پیشنهاد شما 4 دلار باشد و Google تعیین کند که هزینه هر کلیک شما 2 دلار است ، آن محل تبلیغ را دریافت می کنید! برای درک میزان هزینه تبلیغات گوگل برای کسب و کار شما ، ابتدا باید سیستم حراج تبلیغات را بشناسید. وجود دارند. ولی همهٔ شبکههای اجتماعی برای تبلیغات هر کسبوکاری کاربردی نیستند و شما باید مشتریان و ویژگیهای آنان را خوب بشناسید، چون مثلاً تبلیغات در آپارات یا یویتوب ممکن است، برای همهٔ محصولات کاربردی نباشد. به بیان ساده، در این روش فقط هر بار که روی تبلیغ شما کلیک میشود به تبلیغ کننده پول میدهید. 7. Local Store Visits and Promotions: مشتریهای زیادی را به محل فیزیکی شما مثل مغازه، رستوران و…
این را می توان در URL برنامه در وب سایت Google Play یافت. ↑ “Easily Create and Edit Ads Across All Your Campaigns – Google Ads”. همچنین میتوانید گزینه Switch back to text ads را انتخاب کنید تا صفحه حالت تبلیغ نوشتن ساده یعنی با هدینگ و دیسکریپشن ثابت را به خود بگیرد. یکی از قدیمیترین و محبوبترین انواع تبلیغات موبایلی، تبلیغات بنری است که در درجه اول از یک بنر در بالا یا پایین صفحه استفاده میکند که دارای متن و گرافیک مربوطه است. یکی دیگر از انواع تبلیغات یوتیوب، تبلیغات نمایشی است. اکنون که می دانید تبلیغات گوگل چگونه کار می کند ، اجازه دهید نگاهی به انواع مختلف تبلیغات Google که می توانید برای کمپین خود استفاده کنید ، بیندازیم.
در حقیقت ، هرچه افراد مورد هدف شما واضح تر و مشخص تر باشند تعداد بیشتری از آن هارا به مشتری خود تبدیل خواهید کرد. برای ترجمه گوگل، در بین میلیون ها متن جستجو می کرد تا مناسب ترین الگو را انتخاب کند. هنگامی که این کار را انجام می دهید ، به ارائه نوع مناسب تبلیغات برای شما کمک می کند. اتفاقاً شما میتوانید از این کمپینها، در ریمارکتینگ استفاده کنید و به موفقیتهای زیادی هم دست پیدا کنید. تعداد زیادی از کاربران به خرید حضوری علاقه بیشتری دارند و با پیدا کردن مکان کسب و کار در روی نقشه گوگل میتوانند به صورت حضوری به فروشگاه مورد نظر مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند. حالا که با انواع اگهی ها و کمپین ها آشناییت نسبی پیدا کردید بیاید به سراغ هزینه ها برویم. آن هم با هزینه بسیار پایین و حداقلی. همچنین این روش را میتوان به راحتی در برنامههایی که ما به طور روزمره از آن استفاده میکنیم، گنجاند. برخی از این موارد خاص گوگل ادز هستند، در حالی که برخی دیگر به طور کلی به PPC مربوط هستند. بنابراین هزینه از آگهی به آگهی دیگر متفاوت است. پیشنهادات شما “حداکثر پیشنهادات” است – یا به عبارتی دیگر مبلغی که مایل به پرداخت هزینه برای یک تبلیغ هستید بیشترین مبلغ خواهد بود.
برای این منظور باید با مراحل زیر اکانت گوگل ادز خود را به Google Analytics متصل کنید. پس از این مراحل گوگل مبلغ پیشنهادی را می گیرد و آن را با ارزیابی تبلیغ شما به نام نمره کیفیت جفت می کند. شرکت طراحی و مهندسی رابسانا با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان حرفهای سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو، خدمات گوگل ادز تبلیغات در تمام زمینه های حوزه مجازی و بستر اینترنت تمامی اقدامات لازم جهت معرفی برند و محصول شما را انجام می دهد. کلمات کلیدی خود را اضافه کنید یا آدرس وب سایت خود را وارد کنید تا Google آنها را برای شما ارائه دهد. تمام اطلاعات صورتحساب خود و همچنین هر کد تبلیغاتی که ممکن است برای تخفیف داشته باشید را وارد کنید. شبکه نمایش از شرکای بزرگ وب سایت گوگل برای نمایش تبلیغات شما در وب سایت های مختلف در سراسر اینترنت استفاده می کند و انواع مختلفی از ظاهر آنها وجود دارد. در صورت پایین بودن امتیاز کیفی شما، امکان دارد اصلا وبسایت شما نمایش داده نشود. این تبلیغ در بالا و یا سمت راست نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود.
کسانی در تبلیغات آنلاین موفق خواهند بود که با هوشمندی بالا، رسانه ای را انتخاب کنند که مخاطب واقعی داشته باشد و با کمک آن به جامعه هدف بهترین تبلیغ در گوگل مشتریان خود برسند. وب سایتهای تبلیغ دهنده، محلهای مشخصی که معمولا بالا، کنار و پایین صفحات وب میباشد را به نمایش تبلیغات بنری اختصاص میدهند. شما هرگز بیش از مبلغ مشخصی برای یک تبلیغ در روز هزینه نمی کنید و به شما کمک می کند تا درک بهتری از میزان بودجه لازم برای کمپین تبلیغاتی دیجیتال خود داشته باشید. به خاطر داشته باشید که برای تبلیغات نمایشی (که شامل تبلیغات تصویری می شود)، باید یک کمپین جداگانه ایجاد کنید.
درنتیجه شما میتوانید با توجه به این بررسی گوگل برای کلمات کلیدی انتخابی و یا متن تبلیغ خود تصمیم بگیرید. وقتی کاربر کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو می کند ، Google به طور خودکار وارد حالت حراج می شود و رتبه تبلیغات شما را با رتبه بندی بازاریابی دیگر که آن کلمه کلیدی را مورد هدف قرار می دهد مقایسه می کند. به طور کل با استفاده از سئو، سه ماه تا یک سال زمان می برد تا سایت شما در رتبه اول قرار بگیرد. پاسخش این است : گوگل به جای تبلیغات گسترده تر در شبکه نمایش ، گزینه انتخاب تبلیغات ویدیویی را به طور خاص ارائه می دهد. اما همانگونه که می بینید دامنه ی گسترده ای از کلمات را در برخواهد گرفت. اگرچه مراحل گسترده همان است.
به هر حال ، احتمالاً بسیاری از بازاریابان دیگر برای یک کلمه کلیدی مشابه از طریق گوگل ادز رقابت می کنند. راه هایی برای حذف تبلیغات مرورگر وجود دارد که بسیار آسان و کاربردی هستند. در اینجا می توانید شبکه هایی را که می خواهید تبلیغ شما نمایش داده شود انتخاب کنید. هدفمند بودن سرویس است که باعث میشود تبلیغات شما به افرادی که به دنبال خدمات شما هستند نمایش داده شود. این کمپین به صورت متنی ایجاد شده و با توجه به جستجوهای کاربران، نتایج تبلیغاتی به آنها نمایش داده میشود. تبلیغات کمپین جستجو به عنوان یک تبلیغ متنی در صفحه نتایج کلمه کلیدی نشان داده می شود. پس از آن وارد صفحه set up an ad group می شوید که در این قسمت می توانید تنظیمات مربوط به هر ادگروپ را انجام دهید. بودجه شما مبلغی است که میخواهید برای هر کمپین در روز برای تبلیغ در گوگل خرج کنید؛ هنگامی که برای اولین بار شروع به کار میکنید، میتواند ایده خوبی باشد که بودجه کلی خود را بهطور مساوی در بین کمپینهای خود تقسیم کنید تا زمانی که ایدهای به دست آورید که کدام یک برای کسبوکار شما بهتر است. هیچ راز یا ترفند دیگری برای نوشتن نسخه جذاب وجود ندارد.
گوگل ادز یه امکانی داره که به سایت های خاصی که یه هزینهای رو پرداخت میکنن، اجازه میده تا به صورت تبلیغات کوتاه تو هر فرمتی که دلشون میخواد نشون داده بشن. در هر حساب کارزارها هستند. یا می توانید از بخش پیشنهادات در اکانت گوگل ادز استفاده کنید. در بخش بعدی ، می توانید پیشنهادات و بودجه واقعی را برای کمپین تبلیغاتی خود در نظر بگیرید. اگر فکر می کنید بودجه تبلیغات بزرگ با حداکثر پیشنهادات زیاد خوب رتبه بندی شده است ، دوباره فکر کنید. طبیعی است که فکر کنید هرچه شعاع شما بزرگتر باشد ، کسب و کار بیشتری خواهید داشت – اما ممکن است اینطور نباشد. شما می توانید با توجه به نوع کسب و کارتان سایت های انتشار دهنده مرتبطی را که ممکن است مشتریانتان به آنها مراجعه کنند انتخاب و تبلیغات همسان خود را اجرا نمایید. تمامی این مشاغل به خوبی می دانند که رقم بالایی از افراد به دنبال خدمات آنلاین هستند و به همین دلیل محصولات، خدمات و کسب و کارشان را با این روش تبلیغ می کنند. تبلیغات گوگل یک روش تبلیغات آنلاین می باشد.
3- هزینه برای هر مشارکت (CPE): وقتی کاربر کار خاصی را در تبلیغ شما انجام می دهد (برای ثبت نام در لیست ، تماشای ویدیو و غیره) چقدر هزینه می پردازید؟ بنابراین ممکن است ببینید CPC (هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل) شما بسیار کمتر از یک شرکت بزرگ با بودجه تبلیغاتی بزرگ است فقط به این دلیل که تبلیغات شما کیفیت بهتری داشت. 2- هزینه درهزار (CPM): چقدر به ازای 1000 ویو تبلیغ پرداخت می کنید؟ 1- هزینه به ازای کلیک (CPC): وقتی کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند چقدر هزینه می کنید؟ به صورت کلی هر چقدر که محتوای تبلیغات بر اساس اصول گوگل ادوردز ساخته شده باشد و رابطه بین متن تبلیغات،کلمات کلیدی که برای تبلیغات انتخاب شده و محتوای صفحه فرود یا landing page بیشتر باشد، قیمت کلیک به ازای همان کلمه کلیدی ارزانتر خواهد شد. آنها در صفحه نتایج جستجو با علامت سیاه “Ad” در کنار URL ظاهر می شوند.
اگر آنها تشخیص دهند که این مبلغ بیش از 4 دلار است ، شما محل آگهی را دریافت نمی کنید. اولین مورد ، افزونه ی آدرس می باشد و دقیقا همان چیزی است که شما انتظار دارید. مانند این که در شیراز محصولات فیزیکی یا خرده فروشی ارائه می دهید ، احتمالاً نمی خواهید تبریز را در هدف خود قرار دهید و سعیتان این است شهرستان های همجوار را بیشتر زیرنظر بگیرید. اگر دقت کنید که تبلیغات خود را در کجا قرار می دهید ، شبکه نمایش می تواند مکانی عالی برای به دست آوردن امتیازات باشد. شما برای ارزیابی دقیق میزان دستیابی کمپین تبلیغاتی به هدف مدنظر، نیاز به تعریف دقیق شاخصهای اندازهگیری موفقیت و همچنین پیادهسازی سازوکاری برای اندازهگیری این شاخصها خواهید داشت. وقتی بازار هدف خود را بشناسید و بدانید دقیقاً نقاط ضعف آنها چیست ، می توانید محتوایی ایجاد کنید که سریعتر از آنچه که فکرش را بکنید کلیک دریافت کنید. ۸. کلمات کلیدی منفی چیست؟ این بدان معناست که بازاریابان یک کلمه کلیدی خاص را در Google هدف قرار می دهند و برای کلمه کلیدی پیشنهاد می دهند . تبلیغات در گوگل برای کسب و کارهای ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای تبلیغات در گوگل ، ابتدا باید یک حساب Google برای نام تجاری یا کسب و کار خود داشته باشید.
درواقع اینکه حتماً از دلار آمریکا یا هر ارز دیگری هنگام شارژ کردن حساب خود استفاده کنید؛ مهم نیست. آمارها نشان میدهند بهطور متوسط در هر ثانیه 2.3 میلیون جستجو در گوگل انجام میشود. آگهیهای شناور پس از نمایان شدن بهصورت اتوماتیک بر روی صفحه درخواستی کاربران، در مدت زمان معینی (به طور معمول ۵ تا ۳۰ ثانیه) خود به خود بسته میشوند. تبلیغات ویدئویی قبل یا بعد (و گاهی اوقات در وسط) فیلمهای YouTube و سایتهای دیگر، به مدت 6 تا 15 ثانیه نمایش داده میشوند. متنی که می خواهید به عنوان تبلیغ به کاربر نمایش داده شود باید جذاب و دارای اطلاعات کافی باشد تا انگیزه لازم برای کلیک را در کاربر ایجاد کند و بیشترین نرخ کلیک CTR را بدست بیاورید. از همکاران گوگل می توان به سایت آمازون اشاره کرد که برای کسب و کار های متنوع تبلیغ در گوگل انجام می دهند .