این اولین بار نیست که ماس به ،وان چهره یک برند بزرگ فعالیت می کند. در سال 2018، او به ،وان سفیر برند مارک جیکوبز بیوتی انتخاب شد که این مدل در یک پست اینستاگرامی آن را “افتخار” نامید.
این مدل 20 ساله بریت،ایی در کمپینهای آرایشی این برند با پوشیدن محبوبترین محصولات لیبل لو، فرانسوی مانند رژ لب براق کننده Rouge Volupté، ریمل مژه کلاش و براق کننده لب آبنباتی Rouge Volupté بازی خواهد کرد.
ماس در بی،ه ای که با YSL Beauty به اشتراک گذاشته است، می گوید: «من بسیار هیجان زده هستم که با YSL Beauty کار می کنم. ما هفتگی. “اصیل بودن و وفادار ماندن به خودم واقعا برای من مهم است و من بسیار خوشحالم که به انتشار پیام YSL Beauty مبنی بر توانمندسازی و ابراز وجود از طریق آرایش کمک می کنم.”
مانند مادر مانند دختر! لیلا ماس، دختر سوپرمدل کیت ماس، به ،وان جدیدترین سفیر ایالتی YSL Beauty انتخاب شده است.
او ادامه میدهد: «اولین باری را به یاد میآورم که یک فرکننده مژه پیدا کردم و گفتم: «این چیست؟» “مادر من از آن برای من استفاده کرد و از آن زمان به بعد این یک بخش اساسی از روتین آرایش من بوده است. مژههایم را حتی وقتی آرایش نمیکنم حلقه میکنم، این به من احساس بیداری میدهد و حتی بدون آرایش هم ظاهری زیباتر به نظر میرسم.»
آرایش مینیمالیستی برای این مدل منطقی است، با توجه به اینکه گلم کم رنگ مورد علاقه اوست. ماس میگوید، “بدون آرایش” یکی از موارد مورد علاقه او است زیرا “با زیبایی شناسی من مطابقت دارد و طبیعیتر است.” مجله V مصاحبه. “من فکر می کنم کلید این کار کار روی پایه شما با کانتور و برجسته است.”
لیتیتیا راوست، مدیر کل YSL Beauty USA میگوید: «ما از همکاری خود با لیلا هیجانزده هستیم و مفت،یم که شخصیت جسور و با اعتماد به نفس او را جشن میگیریم. او قدرت ابراز وجود و اصالت را به تصویر میکشد و این که چگونه میتواند از طریق آرایش ظاهر شود. او زیبایی نسل خود را نشان میدهد و به همین دلیل، ما نمیتو،م از استقبال او برای این برند خوشحال باشیم.»
برای خبرنامه رایگان و روزانه Us Weekly ثبت نام کنید و اخبار فوری یا داستان های اختصاصی در مورد افراد مشهور، برنامه های تلویزیونی و موارد دیگر را از دست ندهید!
بر ،ی پوشیده نیست که ماس به ،وان سفیر زیبایی YSL در شرکت خوبی است و به افرادی مانند Dua Lipa، Kaia Gerber، Zoë Kravitz، و Lil Nas X میپیوندد.
ماس در اولین ع،هایش که با همکاری این برند رونمایی شد، با چهرهای طبیعی از آرایش، مژههای فر شده و پایهای بیعیب و نقص با چهره جدید این برند ژست گرفت. پایه تمام ساعت (60 دلار)فرمول مایع تنفسی با SPF 30، احساس بی وزنی و روکش مات درخشان
این بار هم فرقی نمی کند. در یک پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد تنها چند ساعت پس از اعلام بزرگ، سفیر نوشت: “خیلی هیجان زده هستم که به خانواده @yslbeauty ملحق می شوم.