کاتلین ترنر از دست دادن جایزه تونی سال 1990 به مگی اسمیت به یاد می آورد


کاتلین ترنر شاید در جوایز تونی 1990 ش،ت خورده باشد، اما در آن شب دوست جدیدی پیدا کرد – رقابت او، مگی اسمیت.

ستاره های برادوی

“من می توانم یک داستان خنده دار برای شما تعریف کنم. اولین باری که در فیلم تونی نامزد بهترین بازیگر زن شدم گربه روی سقف حلبی داغ. و در آن سال من نیز میزبان تونیس بودم. و بنابراین خداحافظ – تونی پیش مگی اسمیت رفت. ما هفتگی. “کاملا درسته. من و مگی از آن زمان با هم دوست شدیم. و او می گفت، “اوه عزیزم، آیا ما رقابت می کردیم؟” آره آره ما بودیم و او می گوید، “اوه، متاسفم.”

این هری پاتر ستاره 87 ساله برای کارش برنده شد لتیس و لوواژ. ترنر، در عین حال، به بازی در نمایشنامه های دیگری مانند بی احتیاطی ها، چه ،ی از ویرجینیا وولف می ترسد؟ و فارغ التحصیل در سال 2002 مقابل یک جوان متیو ریس. به اندازه کافی عجیب بود داستین هافمن – که نقش بن برادوک را در نسخه سینمایی 1967 بازی کرد – پس از اینکه اسمیت مجسمه را به خانه برد، توصیه های خنده دار به ترنر می دهد.

کاتلین ترنر از دست دادن جایزه تونی در سال 1990 به مگی اسمیت - و نحوه ورود داستین هافمن به یاد می آورد

کاتلین ترنر در چهل و چهارمین دوره جوایز سالانه تونی. ریچارد درو/AP/Shutterstock

داستین آنجا با من بود و گفت – این بعد از برنده شدن مگی است – می‌خواهم بگویید، فقط نامزد شدن باعث افتخار است. گفتم: خیلی خب. ترنر به یاد می آورد که فقط نامزد شدن باعث افتخار است. و او گفت، نه، نه، نه. من آن را نمی ،م. از نو.’ فقط نامزد شدن باعث افتخار است. ‘نه نه.’ فقط نامزد شدن باعث افتخار است. و او گفت: “این بازیگری است!” او با تعجب گفت: “عالی بود.”

دوران حرفه ای 45 ساله ترنر در سراسر صحنه، تلویزیون و فیلم را در برگرفته است. اگرچه رسانه ها تغییر می کنند، او با این که چرا پروژه های خاصی را انتخاب می کند سازگار است.

«معمولاً اگر قبلاً این کار را نکرده باشم. معمولاً اگر یک شخصیت نباشد، می خواهم تکرار کنم یا تکرار خواهم کرد. او توضیح می دهد که برای من جالب نیست اگر به نوعی “آنجا بودم، آن را انجام دادم.” بنابراین، اگر کیفیت، تضادی وجود داشته باشد که من قبلاً به ،وان یک بازیگر آن را بررسی نکرده‌ام، بله، پسر، من را جذب می‌کند.»

ستارگان «هری پاتر»: الان کجا هستند؟

برای او، تفاوت بین هر سه فقط یک “مسئله زمان” است.

«شما کمی زمان بیشتری در فیلم دارید تا شخصیت‌ها را خلق کنید، صحنه‌ها، تصویربرداری، نورپردازی و همه چیز را بسازید. در تلویزیون، طبق تجربه من، شما خیلی سریع ع، می گیرید، صحنه به صحنه حرکت می کنید. و اگر با افراد حرفه‌ای زیادی کار می‌کنید، با افراد زیادی که دقیقاً می‌دانند چه می‌کنند، مانند روش کومینسکیخیلی خوبه عزیزم. اما این همیشه درست نیست،” او اشاره می کند. و در فیلم و در فیلم های مستقل، اینجاست که کار را بسیار جذاب تر می دانم. منظورم این است که برای من چه بگویم، استودیوهای هالیوود بانک هستند. آنها دیگر در واقع دیگ های خلاق نیستند. خلاقیت در حال حاضر تقریباً در استقلالی ها وجود دارد، اما این بدان م،است که پول زیادی وجود ندارد. حالا، حتی اگر همه موافق باشند که برای استفاده از آن پول به تولید، دستمزد یا هر چیز دیگری دریافت کنند، باز هم صحبت از ده ها یا صدها میلیون دلار نیست. شاید چند میلیون حرف میزنی و بنابراین همیشه قرار نیست بیشترین تجربه و خارق‌العاده‌ترین کارگران را به دست آورید. شما استعدادها را جذب می کنید. ببین خوب، دلیل دیگری هم دارد. ببین، من می توانم افرادی را برای کار با من بیاورم. و این برای من مهم است. کیفیت کار برای من خیلی مهم است. من نمی خواهم به خطر بیفتد. … اکنون که مردم می خواهند با من کار کنند، مغرور می شوم. این یک هدیه واقعی است. و من می‌توانم آن را و همچنین بازیگری‌ام به ارمغان بیاورم.»

بازیگران سریال Sister Act: اکنون کجا هستند؟

در مورد نصیحتی که به جوانترش می‌کرد، می‌گفت که اینقدر تک‌نگر نباشد. “من فقط می خواستم کار را انجام دهم. و من باور نمی کنم که در این راه ،ی را مجروح کرده باشم. من با سابقم روابط عالی دارم [Jay Weiss]، با دخترم [Rachel Ann Weiss]. همه چیز خوب است، “او می گوید. اما فکر می‌کنم می‌توانستم برای تجربه‌های بیشتر از بازیگری ذهن بازتری داشته باشم. اما احتمالاً اینطور نبودم.»


منبع: https://www.usmagazine.com/entertainment/news/kathleen-turner-recalls-losing-1990-tony-award-to-maggie-smith/