نولان به اشتراک گذاشت: «درک رابطه آنها و واقعاً دیدن درون آن و درک آنچه باعث شده است بدون خجالت یا کنایه در مورد آن، بسیار مهم به نظر برسد، اما تلاش برای صمیمی بودن، تلاش ، و بودن در آنجا با او و درک کامل رابطهای که برای او بسیار مهم بود.
کیلین مورفی از اوپنهایمر صحنههای سکس «بینقص» فلورانس پوگ را صحبت میکند
منبع: https://www.usmagazine.com/entertainment/news/oppenheimers-cillian-murphy-talks-perfect-florence-pugh-،-scenes/
استفاده از این نقل قول – که اوپنهایمر در زندگی واقعی گفته بود پس از آزمایش بمب اتمی به ذهنم خطور کرد – در طول یک صحنه ، جنجال در هند برانگیخت. عدی ماهورکار، رو،مه نگار و بنیانگذار بنیاد Save Culture Save India، پیامی را صادر کرد نامه سر،ه به نولان این سکانس را “حمله مستقیم به باورهای مذهبی یک میلیارد هندو بردبار” خواند و مدعی شد که هالیوود نسبت به تصویر ، اسلام و سایر ادیان حساس تر است. (این جنجال تماشاگران سینما را در آ، هفته افتتاحیه متوقف نکرد اوپنهایمر در صدر با، آفیس در هند، حتی پیشی گرفتن باربی.)
صحنه ، تتلاک و اوپنهایمر در دادگاه در حالی که او رابطه خود را به یاد می آورد، کمتر بحث برانگیز اما سورئال تر است. همسرش کیتی اوپنهایمر (امیلی بلانت)، در حالی که او جزئیات را به یاد می آورد در حالی که توسط مقامات برای ارتباط احتمالی کمونیستی مورد بازجویی قرار می گیرد، به دنبال آن است. هدف از این صحنه عجیب و غریب این است که نشان دهد چقدر برای شخصیت اصلی ناراحت کننده بود که تمام جزئیات زندگی خود را به صورت عمومی بیان کند.
نولان، 52 ساله، توضیح داد که نشان دادن زندگی ، اوپنهایمر برای داستان ضروری به نظر می رسد. نولان گفت: «وقتی به زندگی اوپنهایمر نگاه میکنید و به داستان او نگاه میکنید، آن جنبه از زندگی او، جنبه ، او، روش او با ،ن، جذابیتی که او از خود بیرون میداد، بخش مهمی از داستان او است. خودی اوایل این ماه
مورفی 47 ساله به این رو،مه گفت: «آن صحنهها عمدا نوشته شدهاند Sydney Morning Herald در مصاحبه اخیری که قبل از اعتصاب SAG-AFTRA انجام شد. او میدانست که آن صحنهها امتیازی را به فیلم میدهند که میگیرد. و من فکر می کنم وقتی آن را می بینید، بسیار قدرتمند است. و آنها بلاعوض نیستند. آنها کامل هستند. و فلورانس فقط شگفت انگیز است.”
Pugh کوچک اما به یاد ماندنی است اوپنهایمر این نقش شامل چندین صحنه صریح است – و نماهای بخارآلود کارگردان بودند کریستوفر نولاناولین صحنه های ، تا کنون در سکانسها، جی رابرت اوپنهایمر (مورفی) و معشوقهاش، ژان تاتلوک (پوگ)، زم، که ژان شروع به پرسیدن درباره مجموعه کتابهای دانشمند میکند، در اواسط رابطه ، هستند. او برای او کتابی به نام متن مقدس هندو بها،اد-گیتا می آورد تا برایش بخواند. همانطور که او این جمله بدنام را می گوید: “من مرگ شدم، ویرانگر دنیاها”، آنها به عشق ورزی پرشور خود باز می گردند.
برای خبرنامه رایگان و روزانه Us Weekly ثبت نام کنید و اخبار فوری یا داستان های اختصاصی در مورد افراد مشهور، برنامه های تلویزیونی و موارد دیگر را از دست ندهید!
مورفی از حضور بازیگر 27 ساله اش در صفحه نمایش موج زد. من از آن زمان عاشق کار فلورانس بودم لیدی مکبث و من فکر میکنم که او فوقالعاده است. او این حضور را به ،وان یک شخص و روی پرده دارد که خیره کننده است. تاثیری که او دارد [in Oppenheimer] برای اندازه نقش، بسیار ویرانگر است.»
او افزود که نشان دادن اینکه چگونه روابط اوپنهایمر و تاتلاک بالاتر از سیاست است، ضروری است.
کیلیان مورفی ستایش کرد اوپنهایمر ،تار فلورانس پیو – و صحنه های ، گرافیکی آنها.