کیم کارداشیان برای کمپین New Skims از چرم استفاده شده است

کارداشیان از بزرگترین نام های هالیوود برای بازی در کمپین های Skims استفاده کرده است بروک شیلدز، هند، چلسی، تیانا تیلور، ادویه یخی، تایرا بن،، هایدی کلوم و بیشتر. خواهران معروف کارداشیان خلو کارداشیان، کورتنی کارداشیان، کایلی جنر و کندال جنر همچنین در تأییدیه های Skims ظاهر شده اند.


منبع: https://www.usmagazine.com/stylish/news/kim-karda،an-is-oiled-up-in-leather-for-new-skims-campaign/

ستاره واقعیت 42 ساله در روز دوشنبه، 26 ژوئن، مجموعه ای از تصاویر را در تبلیغ مجموعه جدید این برند Rubbersized Scuba Swim رونمایی کرد. در ع، هایی که توسط عکاس گرفته شد استیون کلاینکارداشیان پوشیده از روغن دیده می‌شود، که مدل تاپ بیکینی نئوپرن مشکی را با کت‌های بلند همسان جفت کرده است. این شخصیت تلویزیونی با دستکش‌های لات،، عینک‌های آفتابی بزرگ و موهای خیس ظاهر شیک را ،یب کرد.

این برند توضیح داد: «اسکیمز راه‌اندازی جدیدترین و تحریک‌آمیزترین کمپین شنای خود را اعلام کرده است… این کمپین مدرن و جذاب است، یک برداشت غیر متعارف از لباس شنا ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه Skims از بازاریابی تازه برای تقویت دسته‌های قدیمی، به چالش کشیدن کلیشه‌ها و ایجاد ویروسی استفاده می‌کند». در یک بی،ه مطبوعاتی رسمی

کمپین چرمی کیم کیم-173
استیون کلاین و کیم کارداشیان

در جای دیگری از مصاحبه، بنیانگذار زیبایی KKW تاریخچه Skims را به اشتراک گذاشت. کارداشیان توضیح داد: «این کار با پیدا ، لباس‌های شکلی شروع شد که با رنگ پوست من همخو، داشت. من لباس‌های شکل‌م را می‌گرفتم و با چای کیسه‌ای و قهوه در وان رنگ می‌کردم.» مجموعه Skims دارای بیش از 10 رنگ پوست است و از اندازه‌های XXS-4X متفاوت است.

کمپین چرمی کیم کیم-174
استیون کلاین و کیم کارداشیان

کمپین Kim K Leather Skims-172
استیون کلاین و کیم کارداشیان

نویسنده خودخواه این خبر را در او به اشتراک گذاشت زمان 100 با نفوذترین شرکت های 2023 داستان را پوشش می دهد، که در روز سه شنبه، 20 ژوئن به صورت آنلاین منتشر شد. کارداشیان در مورد موفقیت عظیم اسکیم در لباس های سالن گفت، و فاش کرد که درآمد این شرکت در سال 2022 “قطعا از هر چیزی که من تصور می کردم بیشتر است.” با وجود درآمد سرسام آور، کارداشیان فاش کرد که “هنوز” “سندرم فریبکار” دارد. با این حال، او خاطرنشان کرد: “من فکر می کنم این بخشی از چیزی است که من را ادامه می دهد.”

جدیدترین کپسول اسکیمز کارداشیان تنها چند روز پس از آن منتشر شد که او فاش کرد که بر،ب لباس شکل در سال 2022 500 میلیون دلار درآمد داشته است.

در تصاویر کمپین، کارداشیان در بالای یک مدل مرد ژست گرفته است، همانطور که دیگران در قطعات مختلف مجموعه در پس زمینه ع، گرفته اند.

ستاره Hulu اولین بار این شرکت را در سپتامبر 2019 با نام Kimono راه اندازی کرد. کارداشیان پس از متهم شدن به تصاحب فرهنگ، به سرعت نام خود را به Skims تغییر داد. علاوه بر شنا، این شرکت از آن زمان به بعد شامل لباس خواب، لباس، دمپایی و لباس مردانه نیز گسترش یافته است.

کیم کارداشیانآ،ین کمپین Skims ممکن است تبلیغ NSFW او تا به امروز باشد.